Kommunikáció- és PR

Segítek, hogy mindig szem előtt legyél a sajtóban

Van egy márkád, megnyitottad a boltot, fut a weboldalad is és várod, hogy érkezzen több vásárló, több megrendelés, de az eladások nem pörögnek úgy, ahogyan szeretnéd. Vajon ismerik a márkádat eléggé? Bíznak benne az emberek? Tudják azt, hogy mire vagy képes?

Én tudok segíteni abban, hogy az iparágon belül melyben dolgozol, ismert és elismert legyél. Hogy a megfelelő szakmai oldalakon jöjjön szembe a neved a potenciális vásárlókkal, hogy Téged válasszanak.

Egy jól felépített PR kampánnyal elültetjük a gondolatot a fejekben, megágyazunk az igényeknek.

Hogyan érjük el, hogy a célközönség minket válasszon a versenytársak közül, ha nem ismer, ha neadjisten a hírnevünk sem túl jó, vagy nincsen ember, aki minket ajánlana elsőként? Az én munkám, hogy a PR kampánnyal igényt teremtsek a terméked iránt, hogy felhúzzam a népszerűségét, hogy szakmailag hitelesítselek. Ez által hidat képezek a közönséged és a márkád közt, bizalmat építek a terméked, szolgáltatásod iránt. Ha szeretnéd, akkor sajtóreferensként képviselem a céged a TV műsorokban és a rádióadásokban is.

Miért dolgozz velem?

Mert van benne tapasztalatom

2014 óta foglalkozom változatos iparágak PR kampányainak tervezésével és lebonyolításával. Jártam az újságírói oldalon és dolgoztam ügynökségnél is. Az évek alatt alapos képet kaptam a szakma minden oldaláról.

Mert jól tudok kérdezni

Beszélgessünk és én rutinosan meg fogom találni azt a kulcsüzenetet, érdekességet, amit a márkádból ki lehet ragadni, ami köré a kampányt fel lehet építeni. Nem vagyok PR, sem reklámügynökség - biztos lehetsz benne, hogy odafigyelek Rád.

Mert értem azt, hogy miről szól a PR

A PR divatos hívószó a szakmában, sok PR ügynökség vissza is él vele az ügyfél megkeresésekor. Ezt a területet nem oktatják (vagy nem jól oktatják) az egyetemeken. Hosszú évek munkája kell hozzá, hogy kiismerjük a PR szakma rejtelmeit.

Mert hiszek a kapcsolatok erejében

PR kampányt nem lehet futószalagon, ipari méretekben tervezni. Sok PR ügynökség csupán az ügyfél zsebéből fizetett PR cikkek szervezéséhez ért, pedig ez nem a reklámfelület vásárlásról szól, annál egy sokkal bensőségesebb dolog. Éppen ezért fontos, hogy meglegyen az ügyféllel az a bizonyos közös hang, az őszinte kommunikáció, az érdeklődés és a nyitottság.
Szeretném, ha a márkámról beszélnének a sajtóban