Kucsera Lilla

A gasztronómiától kezdve az alkalmazott művészeteken át a labordiagnosztikáig minden érdekel és minden területen találok valami megfoghatót, valami érdekeset. Úgy vélem, hogy a sikeres PR kampány és márkastratégia titka, ha alaposan megismered a márka mögötti filozófiát és a brandet képviselő embereket a vágyaikkal, félelmeikkel, elképzeléseikkel, terveikkel együtt. Ehhez azonban nem elég egy jól összeállított vezetői kérdőív, vagy egy rövid brief.

Az ELTE Társadalomtudományi karán végeztem szociológia szakon, majd elvégeztem a kommunikáció mesterképzést a Corvinus Egyetemen. Corvinusos éveim alatt volt szerencsém Törökországban tanulni újságírást, amit azóta is szeretettel csinálok. (A cikkeim itt olvashatók: https://kucseralilla.hu/sajat-cikkek//)

Volt szerencsém megtapasztalni az ügynökségi lét napos- és árnyoldalait egyaránt, később pedig PR menedzserként tevékenykedtem ügyfél oldalon. Ügynökségi éveim alatt megtanultam rendszerben gondolkodni, az egyes projekteket egy nagy egészként kezelni és meglátni a legapróbb lehetőségeket is bennük. Szinte minden kreatív koncepcióból ki lehet hozni még többet anélkül, hogy az ügyfél mélyebbre nyúlna a zsebében. Egy rendezvényötlet mögött ott rejtőzhet rengeteg keresztpromóciós lehetőség, egymástól teljesen különálló iparágak összekapcsolása bizarr és egyben kreatív módokon, mindkét fél számára előnyös barter megoldások és szinte mindenről lehet PR cikket írni, ha megtaláljuk benne a WOW faktort. Márpedig meg lehet. Ráadásul úgy, hogy értéket teremtsen nem csak a célközönség, de mindenki számára aki olvas, figyeli a híreket, görgeti a Facebookot, vagy lapozgatja a Google-t.

Zenei munkásságom

Amikor nem PR kampányokon dolgozom, (vagy túrázom vagy lovagolok) a Touch Me Not nevű pop/rock/metál zenekar frontembere, énekes-basszusgitárosa vagyok. Ha koncertszervező vagy, akkor azért, ha nem, akkor azért csekkolj le minket:

Interjúk, sajtómegjelenések

Klipek