Dunapark Étterem és Kávéház
Izgalmas kihívás elé állított Újlipótváros legrégebbi kávéháza, a Dunapark Étterem és Kávéház 2019 szeptemberében: felkértek kommunikációjuk és arculatuk teljes megreformálására.
A cél az imponzás étterem régi hírnevének visszaállítása volt, valamint egy teljesen új célközönség irányába való nyitás - lényegében márkaépítés a mínuszról.
A projekt részletei:
- A közösségi oldalak teljeskörű menedzsmentje
- Arculati ráncfelvarrás - a logó újragondolása, a Dunapark teljes arculatának létrehozása
- Weboldal létrehozása, menedzsmentje
- Sajtókampányok, sajtóesemények szervezése, lebonyolítása
- Egész éves marketingstratégia kidolgozása
- Online marketing felületek kezelése, hirdetések menedzsmentje
- Weboldal SEO
- Rendezvények kommunikációja, kisebb rendezvények szervezése
- Partnerkapcsolatok, együttműködések felkutatása, menedzselése
- Piackutatás, igényfelmérés a vendégek részéről
- Hírlevél menedzsment
Eredmények:
- Fél év alatt megdupláztuk az étterem követőinek számát Instagramon és Facebookon
- Megnyertük az Év Kutyabarát Cukrászdája díjat 2019-ben
- Egyetlen sajtóeseménnyel több, mint 4,5 millió értékű organikus megjelenés született
- Alternatív rendezvényötleteinkkel és a Bauhaus 100 városi séta együttműködésével jelentős látogató növekedést értünk el
- Minimális ráfordított hirdetési kerettel SOLD OUT szilveszteri programot sikerült szervezni az étteremmel közösen