parallax background
 

Dunapark Étterem és Kávéház

Izgalmas kihívás elé állított Újlipótváros legrégebbi kávéháza, a Dunapark Étterem és Kávéház 2019 szeptemberében: felkértek kommunikációjuk és arculatuk teljes megreformálására.

A cél az imponzás étterem régi hírnevének visszaállítása volt, valamint egy teljesen új célközönség irányába való nyitás - lényegében márkaépítés a mínuszról.

A projekt részletei:
  • A közösségi oldalak teljeskörű menedzsmentje
  • Arculati ráncfelvarrás - a logó újragondolása, a Dunapark teljes arculatának létrehozása
  • Weboldal létrehozása, menedzsmentje
  • Sajtókampányok, sajtóesemények szervezése, lebonyolítása
  • Egész éves marketingstratégia kidolgozása
  • Online marketing felületek kezelése, hirdetések menedzsmentje
  • Weboldal SEO
  • Rendezvények kommunikációja, kisebb rendezvények szervezése
  • Partnerkapcsolatok, együttműködések felkutatása, menedzselése
  • Piackutatás, igényfelmérés a vendégek részéről
  • Hírlevél menedzsment
Eredmények:
  • Fél év alatt megdupláztuk az étterem követőinek számát Instagramon és Facebookon
  • Megnyertük az Év Kutyabarát Cukrászdája díjat 2019-ben
  • Egyetlen sajtóeseménnyel több, mint 4,5 millió értékű organikus megjelenés született
  • Alternatív rendezvényötleteinkkel és a Bauhaus 100 városi séta együttműködésével jelentős látogató növekedést értünk el
  • Minimális ráfordított hirdetési kerettel SOLD OUT szilveszteri programot sikerült szervezni az étteremmel közösen

Galéria