parallax background
 

eOptika

Az eOptika Magyarország egyik vezető online kontaktlencse- és szemüveg áruháza. Először 2018-ban, majd 2019-ben kerestek meg integrált PR kampányok tervezésével és lebonyolításával.
A "Kék fény mentes életet" kampányról:

A “Kék fény mentes életet” egy egészségügyi fókuszú, edukatív PR kampány volt. Szerettük volna felhívni az emberek figyelmét a kék fény lehetséges veszélyeire, és ezt szakértői megszólalással, hiteles forrásokat és kutatásokat használva igyekeztem egy figyelemfelkeltő országos kampány formájában az emberek elé tárni. A PR cikk mögé egy információs websitetot húztunk fel, ahol az érdeklődők minden fontos információt megtalálhatnak a kék fény veszélyeiről és arról, hogy hogyan tudnak hatékonyan védekezni ellene. Az eOptika, mint a “mozgalom” nagykövete és támogatója jelent meg a kampányban.

A megjelenésekkel elértük, hogy mindenről, amit a kék fénnyel kapcsolatban tudni érdemes - a kampány oldaláról tájékozódjanak, a monitorszemüvegek eladása pedig a kampányt követő időszakban jelentősen megnőtt.

A kampány weboldala: www.kekfenymenteseletet.hu

A "Jár neked a szemüveg" kampányról:

A “jár neked a szemüveg” egy mindenki számára elérhető lehetőségre hívta fel a lakosság figyelmét: létezik egy törvény, amely kimondja, hogy azon munkavállalók, akik napi 4 óránál többet töltenek el az irodában a monitor előtt, ingyenesen igényelhetnek a munkáltatójuktól monitorszemüveget. A feladat adott volt, a kihívás pedig nagy:

  • Felmérni a munkáltatók és a dolgozók körében, hogy mekkora arányban ismerik ezt a törvényt és éltek-e vele

A közel 200 fő részvételével történt piackutatásból kiderült: 98%-ban sem a munkavállalók sem a dolgozók nincsenek tisztában a lehetőséggel. A kampányt erre az eredményre alapoztam.

A kampány weboldala: www.jarnekedaszemuveg.hu